۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۱۳

معاون فرماندار دورود مطرح کرد؛

عدم تکمیل سد «مروک»/ دادستان علیه امور آب اعلام جرم کرد

عدم تکمیل سد «مروک»/ دادستان علیه امور آب اعلام جرم کرد

خرم‌آباد- معاون فرماندار دورود با اشاره به عدم تکمیل سد «مروک»، گفت: دادستان شهرستان در این رابطه علیه امور آب اعلام جرم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بهاری ظهر پنج شنبه در شورای مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع سرریز سد «مروک» و حوضچه آرامش آن، اظهار داشت: در این رابطه مشخص نیست که امور آب چه تصمیمی گرفته است و این در حالیست که دادستان شهرستان نیز علیه امور آب اعلام جرم کرده است.

وی با بیان اینکه برای این امر باید تصمیم گیری نهایی صورت گیرد که امسال مشکلی در این رابطه نداشته باشیم، افزود: در سیلاب قبلی یکی از مهم ترین حساسیت های مردم سد مروک و عدم تکمیل آن بود.

معاون فرماندار دورود همچنین به اعلام جرم دادستان علیه راهداری بابت زیرگذر «زرگران» اشاره کرد و گفت: دو سال است که ما درگیر یک زیرگذر خیلی معمولی و ساده هستیم، دو سال است که این زیرگذر افتتاح شده و این در حالیست که یک سال و هشت ماه آن پر از آب است و از این زیرگذر استفاده ای نشده است.

بهاری، تصریح کرد: راه و شهرسازی می گوید که ما این کار را به راهداری داده ایم و راهداری می گوید که به راه و شهر سازی آن را تحویل داده ایم و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی همچنین به رانش های زمین در شهرستان دورود اشاره کرد و گفت: محدوده رانشی در دورود، در طول شهر است و با توجه به اینکه تیم نظارت راه و شهرسازی در هنگام سیلاب حضور داشتند اگر اتفاقی رخ دهد فاجعه ای پیش خواهد آمد.

کد خبر 4772449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha